dijous, 26 de juny del 2008

Concert Barricada a Reus - Barraques '08

Un concert destacable, tot i no ser tant llarg com el de l'any passat a Constantí, però més de dues hores de concert pocs grups les fan. De cançons destacades n'hi va haver unes quantes, com la de Sean Bienvenidos, la d'Okupación, No hay tregua, En blanco y negro...

Ja hi ha alguns vídeos al Youtube: Vídeo 1, Vídeo 2, Vídeo 3, gràcies a Dimoniet1960 i Vídeo 4.

Per part meva vaig gaudir molt, sempre són molt directes els seus concerts, i és que després de 26 anys de carrera poca gent els hi pot fer ombra.

També el Diari de Tarragona ha publicat una notícia amb una mini crònica aquí.

Jo per part meva vaig poder entrar amb ells i poder parlar-lis. També, com a bon grupie vaig demanar-li un autògraf, una pua per la meva col·lecció i una baqueta, que ja en tinc sis.

Aquí les fotografies.



Als que heu anat a algun concert seu ja sabeu com són, i els que no us recomano anar-hi, us agradi o no la seva música, un concert d'aquestes característiques amb un grup d'aquestes qualitats s'ha de veure.

Grans Barricada!