dimarts, 8 de juliol del 2008

Teòrica aprovada!

Ahir vaig anar a fer l'examen de la teòrica del cotxe. A les nou em presentava a l'oficina de Reus però no en vaig sortir fins les onze ja que em va tocar entrar a la segona llista i vaig haver d'esperar-me una bona estona.

Al final un va ser un examen que tot i tenir dubtes no va ser massa difícil. Tot i això havia fet molts tests a casa i a l'autoescola, el necessitava aprovar a la primera. A la tarda vaig anar a l'autoescola i em van aclarir que havia aprovat. Ara a través d'aquest enllaç he buscar a veure quants errors havia fet i m'ha sorprès veure que no n'havia fet cap.


Ja al matí he pogut fer la primera classe pràctica i tot i està tens m'ha agradat molt. Ara a la tarda em toca fer la segona, espero aprendre suficient com per poder aprovar abans de l'agost.

1 comentari:

Don Vito Corleone ha dit...

oleole
avans d'Agost ja el tindrem...pro tu avans k jo cabronet...anda k n ens o pasarem be ni resss